Matbloggstoppen


Glögg, igen...



Ni får ursäkta för det otroligt tråkiga kollaget, men det är som så att min dator åker tur och retur- Göteborg idag då Sebastian är där på jobb. Så jag fick vackert "nöja" mig med att sitta vid hans dator. Nu är det absolut inget fel på han dator, snarare tvärt om. Min lilla darling krachar vilken dag som helst, så den är inte mycket att hänga i julgranen!
 Det är bara det att jag är van vid att sitta vid min PC och knåpa och han har en MAC. Han använder även sin dator i arbetet så det är en massa konstiga inställningar i photoshop, efter 20 minuter började min hjärna nästan koka av överansträngning så därför blev det inte roligare än så här! Men jag får hoppas att ni överlever...

Nu tror väl ni att jag fått stora glögg-sjukan så som jag bloggar om julens dryck nr 1, men imorse när jag satt och kollade runt upptäckte jag att Blossas vinglögg finns på bag in box (den kanske fans förra året med?) och som den bag in box älskande människa jag är skall jag absolut införskaffa mig en sådan! Kanske inte något man ger bort till värdinnan för årets julparty, men det duger fint att ha hemma och den räcker till många oväntade besök!

128 riksdaler för 2 liter, som hittat!

För övrigt så smakade vi på
Dufvenkrooks blåbär/lingonglögg igår. Den kommer abbsolut få följa med hem från ICA flera gånger! En riktig höjdare!

(eget kollage med bid från systembolaget.se och koppar från sagaform)

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej!

Tack för den goda glöggen, Dufvenkrooks blåbär/lingonglögg, vi fick hos Er igår. Jag håller med dej, den får följa med hem från affären.

Kram Helene

2008-11-14 @ 11:47:11
Postat av: sara

åh glögg. mys :)

Postat av: Kinna

Visst tar det lite tid att jobba med MAC om man är van vid PC men när man väl vant sig är den mycket trevligare. Om du någongång är i valet och kvalet och ska köpa nytt kan jag bara rekommendera äpplets värld. =)

2008-11-18 @ 22:12:58
URL: http://kinnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback