Matbloggstoppen


Självklart!


I veckan damp det ned en förpackning med
Pågens senaste bröd, Pågen Javisst Fullkornsrutor. I helgen har vi provsmakat dessa rutor och jag tror att de kan passa ypperligt att använda när man skall göra goda räksmörgåsar! Det var iallafall min första tanke efter att ha mumsat i mig en. Till frukost måste jag nog säga att jag föredrar fullkornsbitarna.

Så jag ger dessa 3 skafferier av 5 möjliga!


Den dåliga uppdateringen under helgen beror på att vi trottsade regnet och for ut till sommarstugan. God mat hos mor och far (bilder + recept kommer antagligen i veckan), eldning i kalelugnen, kortspel, korsordslösning, fika och trevligt umgänge med släkten är vad vi har sysslat med denna helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback