Matbloggstoppen


Påskigt

image477

Ja, då var påsken här på riktigt och många av Er har lite välförtjänt långledighet framför Er. Vilken man verkligen kan behöva för att ladda upp batterierna lite!
Själv skall jag varva helgen med arbete och middagar, så specielt mycket matlagning blir det nog inte under de kommande dagarna. Men jag skall försöka hinna med något inlägg ialla fall.

Hela förmiddagen har jag donat i köket för jag lovade att göra en tårta tills i eftermiddag då vi skall iväg, har tagit en liten pause nu för det tog slut på florsocker så underbara Sebastian har åkt iväg för att införskaffa lite mer. Bilder på slutresultatet kommer under helgen.

Nu vill jag passa på att önska en riktigt härlig påsk med massa god mat och trevligt sällskap!

Linnéa


(eget collage med bild från Martha)



Kommentarer
Postat av: Ann-kristin S

Glad påsk på er också, det ska bli gott med lång ledigt, läsa en bok ,fiska lite och hoppas på sol så man får lite färg :)

2008-03-21 @ 17:40:46
Postat av: Tant Rasch

Bara in och säger glad påsk till min kokbok. Dvs det här bloggskafferiet. Jag har inte mycket fantasi vad gäller mat, men det har du så jag är här och stjäl idéer då och då. Ha det så bra i helgen.

Postat av: Sara

Glad påsk! Ska bli spännande att se tårtan, du gör så inspirerande grejer =)

2008-03-22 @ 12:33:11
URL: http://sara.kokaihop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback