Matbloggstoppen


Äntligen fredag

image410

Ja äntligen är det fredag kväll och åter igen är en vecka avklarad. Jag som arbetar inom vården får glatt arbeta helg då och då, därför käns det lite extra lyxigt att vara ledig med alla andra helglediga. 
Helgen är lite lagom fullbokad med ett biobesök, ett eller två pass på gymmet, god mat, långa sovmornar och så skall vi även åka och titta på ett hus. Lite lagom med aktivitet med andra ord. I går köpte  jag med mig
Elle mat & vin hem, varje gång det kommer ut ett nytt nummer säger jag att  jag skall börja prenumererapå tidningen med sedan faller det alltid i glömska. Men nu har jag faktiskt beställt en prenumeretion. Från och med i år kommer de ut med 6 nr/år istället för 4 nr/år som tidigare, vilket självklart är mycket roligt!

Nu har precis Sebastians bror anlänt och de ska sätta dit en bit golv som behövde bytas ut i hallen in till sovrummet (prefekt att ha en snickare i familjen!) sedan blir det hämtmat, film och kanske, kanske en godispåse...


Kommentarer
Postat av: lina

Vilken mysig helg det låter som! Åh, jag tittade efter elle mat & vin när jag var och handlade nyss, men hittade den tyvärr inte! Det hade varit mysig helgläsning:) Trevlig fortsättning på helgen!

Postat av: Frida

Du är utmanad! :-)

2008-01-19 @ 17:55:36
URL: http://myplaceofheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback