Matbloggstoppen


Det kan aldrig bli för många hjärtan!

image433

Här kommer en liten alla hjärtans dagshälsning till Er alla! Jag hoppas ni är med era nära och kära en kväll som denna. Äter en bit god mat och bara umgås. Själv är jag ganska så nyuppstigen och sitter här i min rosa fluffiga morgonrock.  Natten skall arbetas så idag finns det ingen större ork eller tid att göra någon fancy middag här hemma, inte heller orkar jag klä upp mig och på restaurang. Så vi har löst kvällen så, att middagen skall hämtas på en av stans restauranger kl 18 för att sedan avnjutas här hemma i lugn och ro! En perfekt lösning för oss ikväll!

Jag önskar Er en lugn och skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Ylva

En hel korg med kramar till dig min skatt!
mamman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback