Matbloggstoppen


Gör gott 2009




Nu är almanackan som jag tidigare under hösten skrev om äntligen här!

Som många av er vet så gör alla gymnasieelever ett så kallat projektarbete under det sista skolåret. Det finns nog lika många varianter på dessa arbeten som det finns elever skulle jag tro. Min syster går sitt sista år på Praktiska Gymnasiet i Västerås, där hon läser till florist.
Hon har valt att göra en almanacka med temat "skogens alla rum".

Vinsten som blir efter tryckkostnaden går oavkortat till Västerås Lasarettets Lekterapi. Detta är en perfekt julklapp att ge bort till någon du tycker om, varje månad bjuder på nya vackra bilder (jag fick ställa upp som fotomodell och är med på två kort!). Så gör gott, beställ en kalender här och bidra till att lekterapin kan göra vistelsen lättare för de sjuka barn som vistas där!

Nu är det en faslig tur att våra föräldrar bor mitt i skogen för ni kan bara gissa hur många saker vi har släpat ut, dekorerat, fotat och fixat ute i skogen. Med hjälp av blommor och helt underbar rekvisita och hon skapat fantastiska små rum i skogen. Bilderna föreställer bland annat en vårstädning, julfirande och hur en tvättdag i skogen ser ut.

Priset för denna kalender är 120 kr + frakt och är du intresserad av att beställa en, så kontakta mig via mail.
Eller om du har vägarna förbi eller bor i Sala så finns de även att köpa på Bokia i Sala, Blomsterverkstan & Nya Rum och Bürgers Växtgård i Sala.

Alla bilder utom en då fotografen själv blir fångad på bild är tagna av SebbeSula.




Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilken duktig syster du har!:)



Mvh Sophie♥

Postat av: Linnéa / ELW

Vilken fin almanacka, vad duktig din syster är och bilderna är underbara.

2008-12-09 @ 16:16:28
URL: http://elw.webblogg.se/
Postat av: Anna

Mysig almanacka, vilket bra projektarbete!

2008-12-10 @ 12:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback