Matbloggstoppen


Jumboklappar



Som jag skrev tidigare måste jag ha varit riktigt snäll i år med tanke på alla fina julklappar jag fick! Tomten måste ha läst min lista noga, för många av de saker jag önskat mig låg där under granen.
Äntligen har jag en fungerande matberedare och mixer, likaså en ny elvisp.

Jag önskade mig även lite nya, fina muggar. Länge har jag spanat, klämt och känt på dessa underbara jumbomuggar från Bruka Design och vilken lycka när även de fanns i ett av mina paket. Hela den serien med stora fat och skålar tycker jag är riktigt snygga!

Fick du några bra julklappar i år?




Bild: Bruka Design och Linnéas Skafferi



Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jaa, jag fick ett jättefint halsband bl.a. ;)

Postat av: lina

Vilka härliga muggar!!!

2008-12-27 @ 20:46:03
URL: http://linalikesmat.blogspot.com
Postat av: Elin

De där låg i mitt paket också:) Håller på att samla ihop hela servisen, bli lite i taget...

2008-12-29 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback