Matbloggstoppen


Filmmys



Idag har det varit riktigt ruskväder hela dagen, det har regnat mest hela tiden. Så vad kan passa bättre än att bädda ner sig i soffan och kolla på film?
Jag har länge velat se
The Jane Austen Book Club, men inte haft tillfälle. För ens idag.  Det var en alldelens lagom film att spendera eftermidagen framför måste jag säga. Kärlek, vänskap, relationer och en massa bokprat ihopkokat till en så där myspysig film. Den finns även som bok och nu blev jag ruskigt sugen på att läsa även den.

Allt hade varit perfekt om jag även hade haft detta bröd hemma. Då hade jag gjort varma smörgåsar och druckit te.

" En smörgås är ofta den perfekta lösningen när hungern slår till och vi inte har tid att laga mat. Nu lanserar Skogaholm ett rostbröd med 50 % fullkorn, solrosfrön och linfrö - du väljer det för den goda smaken men tack vare de nyttiga ingredienserna så får du hälsan på köpet. "

Så skriver Skogaholm om sitt senaste tillskott i brödfamiljen. Här hemma är rostbröd en storfavorit, så det skall bli riktigt spännande att prova detta. Utvärdering kommer senare i veckan.

Nu är det strax dags att packa sig iväg till arbetet, ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Catty

ska bli spännande att se :) jag älskar rostbröd, men har tyvärr fått skippa det under en lång tid nu, på grund utav den låga fiber och fullkornshalten :( jag håller tummarna för att du har hittat en keeper :)

Postat av: Petra

Bra tips, har helt missat detta. Det är alltid bra om jag lyckas få i barnen lite "bättre" bröd. // Sol

2008-08-08 @ 09:33:24
URL: http://storastorasyster.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej...ja har börjat me en liten matblogg och älskar att läsa din, ja får en massa inspiration av dig=), och nu undrar ja hur du har gjort en sån fin sida, ja skulle vilja snygga till min men vet inte riktigt hur man gör...Tack på förhand...

2008-08-20 @ 21:58:57
URL: http://jessica_johansson_87.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej...ja har börjat me en liten matblogg och älskar att läsa din, ja får en massa inspiration av dig=), och nu undrar ja hur du har gjort en sån fin sida, ja skulle vilja snygga till min men vet inte riktigt hur man gör...Tack på förhand...

2008-08-20 @ 22:00:10
URL: http://jessica_johansson_87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback