Matbloggstoppen


Matsedel V 35




I dagarna drar skolan igång, semestern är slut och allt återgår till det normala igen. Vardag med andra ord. Ganska skönt tycker en del, vissa längtar redan tills nästa ledighet. Vad man än tycker så är det bara att gilla läget, som min kloka mor skulle ha sagt.
En fråga man ofta ställer sig är; Vad ska vi äta ikväll!?
Jag tänkte plocka ihop en veckomatsedel med hjälp av recept här på bloggen, förhoppningsvis hittar ni något som faller er i smaken. Först hade jag tänkt vänta till måndag med att publicera detta inlägg, men då är ju redan veckan igång. Därför får ni nästa veckas matsedel redan nu.

Måndag:
Lasagne på färska plattor
Tisdag: Pytt i panna
Onsdag:Räkpasta
Torsdag:Rårakor
Fredag:Fyllda färsspett



Kommentarer
Postat av: Neda

Du menar V35 va??

;-)

Postat av: KarinW

Rårakor ska du äta imorgon ser jag, det är gott det!

2008-08-20 @ 22:36:19
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Ann-kristin S

Fint att du ger förslag till vecko mat sedel för ibland kommer man ju inte på något att laga :)

2008-08-21 @ 09:46:53
Postat av: Filibabba

ser ut som en bra matvecka! =)

2008-08-21 @ 16:47:10
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Malin

Halkade in på din sida och är så impad av vad fint du gjort här.Sååååå himla fin blogg.Vad duktig du är.Ser fram emot fortsättningen med ett leende :-)

2008-08-25 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback