Matbloggstoppen


Bakning på g

Anledningen till att det varit lite tyst här idag stavas t å r t b a k.
Äntligen är alla tre tårtor klädda i sokerpasta och står nu i kylen och väntar på att bli dekorerade, men det tar jag i morgon. På lördag skall de iväg på dubbeldop då en arbetskamrats två små barnbarn skall döpas. Bilder på kreationerna kommer under morgondagen eller kanske på lördag. Ibland räcker inte tiden till bara!

Enligt önskemål är den ena tårtan fylld med hallon & blåbär, den andra jordgubb & vanilj, den tredje fick jag fria händer vad det gällde smaken men den skulle vara laktosfri. Denne fick smakerna citron & mango. Recept kommer också under helgen.
Nu lär jag strax krypa i säng då klockan står på ringning tidigt, tidigt i morgon bitti.

Så nu säger jag tack och god natt, på återseende under morgondagen.

Linnéa

Kommentarer
Postat av: Ann-kristin S

Spännande att se hur dom ser ut :)

2008-08-28 @ 21:47:26
Postat av: Ylva

God morgon min skatt! Så spännande att få se vad du skapat den här gången! Jag jobbar hemmifrån idag - vi hörs nått senare. kram mamma

Postat av: Tina

Åh..det blir spännande..hoppas det blir recept oxå ;-)

Ha en skön helg!

2008-08-30 @ 17:20:29
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Ljuvligt Hemma

Ska bli spännande att se hur dem ser ut :) Trevlig söndag! Kram kram.

2008-08-31 @ 09:27:25
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback