Matbloggstoppen


Walk

image507

Äntligen har jag gjort det! Som jag har försökt komma ihåg och påminna mig själv, men alltid har det fallit i glömska. I höstas lånade jag hem mammas stavar från henne med fick inte med plupparna att sätta nedtill, så det har låtit något fruktansvärt de få gånger jag försökt mig på att stavgå. Men så igår tänkte jag på det hela dagen, och jag kom faktiskt ihåg att ta med dem. Så igår kväll blev det en runda och det var riktigt skönt!

För det är faktiskt så att jag gör annat än att laga mat och baka cupcakes! Gymmet har de senaste 1 ½ året varit min räddning, efter många års skuttande på arobeicpass och liknande. Ibland tröttnar man bara. Tröttna har jag återigen gjort och känner att det är dags för något nytt, för tillfället längtar jag inte alls till gymmet. Däremot lockar långa prommenader betydligt mer nu när kvällarna är så långa och ljusa! Jag försöker se till att vi äter skapligt nyttigt och motionerar, då kan man med gott samvete ta en smaskig fika då och då. Lagom av allt, det är nog bästa metoden!

Nu är det dags för mig att knata iväg till arbetet.

Jag hoppas ni får en härlig torsdag med mycket sol!!

Kommentarer
Postat av: Catty

jag känner likadant.. ajg är sugen på att köpa ett par stavar som jag kan ha med mig på mina kvällspromenader. har dock aldrig testat stavgång innan. hehe.

Postat av: Anna

Hej! Vilken fin blogg du har! :) Jag tänkte kolla om du kunde dela med dig någon sida där man kan ladda ner sånna fina typsnitt som du har i dina kollage?

2008-04-24 @ 17:14:16
Postat av: Evasleva

Variation är nyckeln!
Jag tror också att jag ska låna ett par stav och ge mig ut.

2008-04-27 @ 09:18:11
URL: http://www.evasleva.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback