Matbloggstoppen


Tillbaka

image488


Ni har kanske undrat vart jag tagit vägen, eftersom det inte uppdaterats här på några dagar. Men det skall jag tala om, vi har varit på lite skidsemester så här innan våren sätter fart på riktigt. Så sedan i onsdags har vi andats härlig fjälluft, svishat oss ned för backen och haft riktigt, riktigt trevligt! Vädret har inte varit perfekt hela tiden, men några fräknar har allt trängt fram på näsryggen. När det snöade för ihärdigt var det bara att åka ned till hotellet och beställa in varsin härlig kopp med varm choklad och vila de stackars fötterna lite.
  Så nu kan jag helt och fullt lämna vintern bakom mig och möta den härliga våren!

Fast allra först måste vi åka och hämta hem
kissekatterna som även de haft semseter ute på landet!


Kommentarer
Postat av: sofie

Ah gud va härligt med lite skidåkning på vårkanten=)

Postat av: Marie

det låter mysigt att åka till fjällen!
ha det gott!
kram

2008-04-06 @ 20:13:08
URL: http://marie2u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback