Matbloggstoppen


I skåp & lådor

image489



Åter igen har förkylningen slagit sina klor i mig och jag ligger här nedbäddad med båda katterna som sällskap i sängen.  Den här gången har jag fått en riktigt trevlig hosta, men man får se det positivt, magmusklerna får sig en omgång iallafall!
Medans jag ligger här och hostar lungorna ur mig har jag insett att jag behöver verkligen fylla på skåpen med lite nya burkar och dyligt (fast först måste jag kanske rensa ur alla repiga, trasiga och ickefungerande burkar som redan står där!!). För även om jag må vara sängliggandes så går min mat & bakhjärna på högvarv.

När jag i förra veckan skulle göra i ordning en beställning på cupcakes som jag fått var ena delen till slickepotten spårlöst försvunnen! Jag har letat överallt men inte sett spår av den någonstans.. Så det är verkligen något som måste inhandlas så snabbt som möjligt!

Nu skall jag fundera vidare på saker som behöver inhandlas och nya recept som skall provas.  Perfekt sysselsätning en dag som denna!


(eget collage med bilder från macy´s)

Kommentarer
Postat av: Jozan

Vilka fina bilder du har i din blogg. Krya på dig!

Postat av: Sofie

Ajdå, hoppas du snart kryar på dig! Förkylningar brukar vara extra envisa så här års.

Här skulle det också behövas bytas ut lite burkar och matförvaringsattiraljer. En kul göra, bara man hittar vad man letar efter :)

Kram på dig!

2008-04-07 @ 18:09:44
URL: http://syssla.blogg.se
Postat av: chiliconkarin

Det här är den finaste blogg jag sett, blir smått avundsjuk!

2008-04-10 @ 18:45:05
URL: http://chiliconkarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback