Matbloggstoppen


Måndag till fredag

image274


Ny vecka, nya maträtter! Jag försöker variera så det inte blir för mycket av det ena eller det andra. Det vore lite kul att veta vad NI tycker, är det bra ihopkomponerat? Är det för dyr, svår eller krånglig mat att laga mitt i veckan?
Lämna gärna en komentar eller skicka ett mail!

Nu ska jag kura ner mig i sängen igen, hade en riktig febertopp igår kväll och har halvyrat hela natten. Ska försöka sova en liten stund och hoppas på att jag känner mig kryare fram på dagen!


Måndag Pestopasta

Tisdag Våfflor

Onsdag Korv Stroganoff

Torsdag Köttbullar, potatis & sås

Fredag Tacolåda





Kommentarer
Postat av: Frida

Smart att göra en veckoplanering. Själv är jag jättedålig på sånt!

Postat av: Anna

Vilken härlig webbplats du har! Den ska jag besöka ofta! Är själv ingen hajare på att laga mat, men jag tycker det är kul. Lagar hellre än bra, så att säga ;) Ha det bäst!

2007-09-03 @ 19:07:13
URL: http://www.blogg.aftonbladet.se/13711
Postat av: Linnéa

Frida: Ja det brukar underlätta i vardagen
att ha maten för veckan färdigplanerad!
Anna: Tack så jättemycket! Man behöver inte vara en fena i köket för att lyckas. Har man bara en gnutta intresse och bra grejer så brukar det bli bra!

2007-09-03 @ 19:28:31
URL: http://linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback