Matbloggstoppen


Fredagsbloggning

image306





Ok, man ska INTE sitta och läsa matbloggar så här på fredagskvällen när magen börjar kurra och maten inte står på bordet redo att ätas! Sebastian skulle köpa med en sallad till mig efter han varit på After Work. Men när han kommer har jag ingen aning om!
Så snubblar man över recept som
dessa, de innehåller allt man inte ska äta, men huga så gott det skulle vara just nu! Perfekt frasigt bröd, med den smakrika, smälta osten innuti. Å herre gud så gott! Jag kan helt förstå att det är en favoritsmörgås.

Men jag ska äta min kycklingsallad, kanske hottar jag upp den med lite smulad fetaost, ett stort glas vatten och sen är det dagas att bege sig till jobbet igen.

Jag önskar er alla en underbar helg!




uppdatering: pratade precis med käre S och han skulle precis beställa mat till oss nu. Räddningen är nära mina vänner!!


(eget collage med bild från the pioneer woman cooks)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback