Matbloggstoppen


Zara Home

image344




Nu har äntligen Zara Home Sverige slagit upp sina portar i cyberrymden (mycket töntigt ord, jag vet!) Efter en snabb genomblick fastnade jag för dessa små shotsglas! De finns i rak modell och lite trattformade, självklart vill jag ha av båda sorterna! Här hemma lyser fina små glas med sin frånvaro, så skulle jag hitta de här glasen under julgranen skulle jag bli extra glad. Till jul skulle även ett par ljusstakar i guld gärna få pryda mitt vardagsrum!

Hos Zara Home hittar du allt från badtofflor till finporslin och jag rekomenderar dig varmt att ta en titt på deras hemsida.


(eget collage med bilder från zara home)

Kommentarer
Postat av: Tulip

Zara Home har jättefina produkter, men deras reklamationsservice är värkligen illa. Jag fick 6 glas som alla hade tappat foten under transport. Returnera? Nix. Kompensation? Nix. Ett kuddfodral var sytt helt snett, gick inte att dra igen blixlåset.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback