Matbloggstoppen


No No!

image353


Nu har vi skrivit listor, handlat, tvättat, packat, bytt däck på bilen, sagt hej då till alla och en  var! I mitt stilla sinne hade jag gjort en tidsplan för dagen och den slutade kl 23 med att jag skulle ligga till sängs och vara klar med allt. Nu är kl snart 22.25 så med andra ord spricker den. Men jag har inte alls mycket kvar att fixa med. Så förhoppningsvis ligger jag snart och sussar sött.

Jag och min käre mor har pratat om det här med att skriva på bloggen att man ska åka bort, någon av er läsare kan ju vara lite klåfingriga och tänka "Aha, de är borta några dagar! Nu åker vi och länsar deras lägenhet." Men jag säger bara no no, ingen idé. För det första har jag nog packat med mig halva lägenheten, Sebastian har stoppat mig ett antal gånger när jag tänkt lägga ned något i resväskan som enligt honom inte behövs på en semester. Men jag har ju inte varit bevakad hela tiden...
Och för det andra kommer systeryster spendera en hel del tid här, då våran lägenhet är dubbelt så stor som hennes.
Så, för er egen del är det ingen större idé att göra sig besväret!


Håll till godo med mina gamla inlägg men spana även efter nya, om jag kommer åt en dator i USA vill säga...




Kommentarer
Postat av: mammsen

Nu drog jag inga förmaningar igår.....och inga blir det idag heller - utan jag säger bara igen: ha en skön, rolig, givande och trevlig semester!
kramar från mamman

2007-11-08 @ 04:47:45
Postat av: Moster Cissi

Ha det jättebra!!

Kramar från hela familjen

2007-11-08 @ 09:33:06
Postat av: issa

tråkigt om det skulle va så.. men förhoppningsvis håller dom klåfingriga idioterna sig borta! hur som helst.. jag kommer sakna dina blogginlägg!! ha en skön resa!

Postat av: Ljuvligt hemma

Önskar dig en alldeles underbar resa... jag är sååååå avis :) Kram kram

2007-11-08 @ 10:15:39
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com
Postat av: Helena

En riktigt härlig semester önskar jag dig och sambon! Och jag är då rakt inte avis heller ... Eller jo det klart jag är, hälsa Pottey Barn & Saphora från mig! :)

Kram

2007-11-09 @ 01:05:43
URL: http://www.enmammasdag.com/helena/
Postat av: Linda

Ha det så skönt!

2007-11-09 @ 22:06:09
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback