Matbloggstoppen


Elle Mat & Vin

image174
Detta är en tidning som lätt faller i glömska mellan varven då den inte komer ut mer än var fjärde månad. Vilket är otroligt synd eftersom innehållet av denna tidning skänker en matälskare underbar njutning!
Det var faktiskt
Helena som igår skrev ett inlägg om denna tidning, att ett nytt nr var ute. Så jag var tvungen att ta svängen förbi ICA och köpa mig ett ex.
- ja mamma du ska få den när jag läst klart!

Hur du fixar bästa festen, dopkalaset, bakar gott knäckebröd, goda drinkar och mycket annat kan du läsa i senaste numret utav Elle Mat & Vin, så skynda dig ut och köp ett ex!


(eget collage med bild från elle mat & vin)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag fick den av pojkvännen igår! Underbar tidning! :-)

Postat av: Linnéa

Frida: ja jag kan inte annat än instämma!

2007-05-23 @ 19:03:41
URL: http://www.linneasskafferi.blogg.se
Postat av: mammsen

Då är det bara att vänta till du tittat klart och fixat dina egna recept med inperation från tidningen. :)

2007-05-23 @ 19:49:49
Postat av: signe

Den där tidningen är helt underbar!

2007-06-20 @ 10:28:37
URL: http://designe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback