Matbloggstoppen


Bakning

image191

Alla som har TV4+ kan skatta sig lyckliga som får se Leila Bakar på onsdagar kl 21. Själv har jag inte turen att få titta på detta program då vi inte har denna kanal. Men jag misströstar inte, för det finns en möjlighet för mig med. Även om det bara varar för kanske 2 minuter så kan det räcka för att få lite inspiration! Går man in på TV4.se och klickar sig vidare till Leila bakar kan man få se små snuttar ur de gågna programmen. (fungerar inte så bra med firefox, men explorer funka finfint!)
Så klicka er
dit och bli lite inspirerade!

Tydligen fick jag mig en släng av bakfeber eftersom jag satte igång och baka biscotti när jag kvicknade till frammåt eftermiddagen. Dagens smaksättare blev choklad och kokos. Nu står de på tork i ugnen. Ska bli gott att knapra på några inatt ifall vi får det lugnt på jobbet!


(eget collage med bilder från tv4.se)

Kommentarer
Postat av: links of london bracelets

t få titta på detta program då vi inte har denna kanal. Men jag misströstar inte, för det finns en möjlighet för mig med. Även om det bara varar för kanske 2 minuter så kan det räcka för att få lite inspiration! Går man in på TV4.se och klickar sig vidare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback