Matbloggstoppen


Underbara böcker



image96

Eftersom jag inte känt mig riktigt kry idag behövde jag något för att muntra upp mig själv. Så äntligen har jag bestält Två systrars Söta, jag råkade även få span på boken Oemotståndliga Cheesecakes, så den åkte ner i kundvagnen den med! Jag är ju lite utav en cheesecake fantast så den passar mig nog utmärkt!
Jag hoppas böckerna kommer i början av nästa vecka, då tänkte jag bjuda hem lillasyster så får vi baka något mumsigt ihop! Om Två systrars söta är hälften så bra som den har rykte om sig så blir jag överlycklig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du kryar på dig snart och att böckerna lever upp till dina förväntningar! Åter igen en massa tack från jobbet!!! Krammm

2007-03-14 @ 18:18:48
Postat av: Molly

Du får skriva ett inlägg och berätta vad du tyckte om boken när du fått den! Hoppas att du inte blir besviken!

2007-03-14 @ 18:26:34
Postat av: Evasleva

Mm.. cheescake är ju så gott!
Och snygga kockböcker kan man aldrig få för många om. Ja, vi väntar på en recension av dem :)

2007-03-15 @ 16:19:11
Postat av: Linnéa

Molly & Evasleva: Jag tror verkligen på de här böckerna och hoppas jag kommer ha nytta av det! Ska provbaka nått så fort jag får hem dom!!

Linnéa

2007-03-15 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback