Matbloggstoppen


Åh Dagny!

image85


Dessa två böcker ser man lite här och var på diverse bloggar. Och Linnéa är så nyfiken så hon spricker nästan. Jag känner ett stort "HA" begär bubbla upp inom mig! Risken finns att det blir en sväng förbi Bokia i morgon och spana in de här två, jag kanske till och med slår till på en, eller två. Vem vet?

Jag är väldigt förtjust i att baka och paj är ju oftast väldigt enkelt! Sen kan jag inte låta bli att drömma mig bort, till "förr i tiden". Jag ser då mig själv som Dagny. Springa runt med hukle, förkläde, bullar och en stor kaffekanna. Alla på fiket som jag serverar sjunger Ååhh Dagny (fast Linnéa) kom hit och spill, ååhh Dagny (Linnéa) fem droppar till. Hör hur mitt hjärta sjunger tralldilldill!
Det ni, det vore nått!

Nu ska Linnéa slita sig (och sin sammbo som fått hem sin nya, stora Imac) från datorn och krypa ner i sängen. Ögonen går ju nästan i kors!!
Tack lillasyster för de fina naglarna! Recept på kvällens middag kommer i morgon, nu är orken slut!

(eget collage med bilder från google)

Kommentarer
Postat av: Molly

Två systrars söta är superbra! Jag säger bara köp, köp, köp!!

2007-03-09 @ 12:34:39
Postat av: Linnéa

Tyvärr hittade jag den inte i bokhandeln, men jag får ta och beställa hem den!!

2007-03-09 @ 16:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback