Matbloggstoppen


Yankee



image215


image214


Eftersom jag tjuvbloggar lite från jobbdatorn kan jag inte lägga in bilderna i ett collage men ni får ha överseende med det! Är bara tvungen att göra ett snabbt litet inlägg om detta! Hos
Stina (hemma på landet) läste jag igår att Yankee Cande nu finns att köpa via en svensk webshop. Och glader blev jag! Är i vanliga fall inte alls speciellt förtjust i doftljus, tycker de kan vara lite huvudvärks framkallande. Men fick två yankee ljus i höstas och vi blev riktigt goda vänner! Hemsidan är enkel och genom att välja vilken slags doft du vill ha tar den fram några allternativ som passar ditt önskemål! Perfekt eftersom man inte kan provdukta på ljusen!
Väl hemma sen ska jag sätta mig ner och kolla lite mer noggrant men vid en första anblick verkar det mycket lovande! Underbart!

Ha en riktigt skön fredag!





Kommentarer
Postat av: Molly

Jag är inte heller så förtjust i doftljus, bra att det finns sådana som inte luktar så mycket. Jag kan få huvudvärk att parfym också!

Postat av: Linnéa

Molly: Nej de får inte bli för stark doft, men de ljus jag har härifrån ger en helt ok, lagom doft!

2007-07-01 @ 21:58:49
URL: http://www.linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback