Matbloggstoppen


Knak!

image210





Ja som ni säkert märkt har Linnéas Skafferi haft lite midsommarledigt. Helgen bara flög förbi och nu är det måndag igen! Hade tänkt att blogga lite igår men planerna ändrades då syster ringde och frågade om vi skulle med till
IKEA. Självklart kan man inte tacka nej till ett sådant erbjudande! Så igår var vi och alla andra människor på IKEA. Huga va med folk! Jag säger bara det.. Men vi köpte lite fina kuddar, filtar, två mattor och lite ramar. Så besöket var helt klart lyckat! Vi planerar att göra om hemma i lägenheten lite i höst, byta rum på gästrum och kontor. Så det lär bli några vändor till IKEA då.

Nu undrar ni säkert, varför i allsindar har hon en blid på en dammsugande kvinna när inlägget handlar om allt annat utom det?

Jo det ska jag tala om, igår när jag skulle dammsuga böjde jag mig fram för att dra ut sladden. Pang/knak så fick jag så ont i ryggen. Jag trodde att bara jag fick vila ryggen några timmar under natten skulle de säkert gå över. Men i morse när jag försökte  kravla mig ur sängen ( låg på ena sidan och sparkade med benen för att ta mig ner på golvet, kände mig som en skalbagge som hamnat på sniskan) insåg jag att det inte skulle gå att jobba idag. Så Sebastian fick snällt gå upp och sjukskriva mig. Efter en lång, varm dusch hos mormor idag kändes det helt ok, men nu när kroppen kallnat lite börjar det värka igen. Attans också!


Nu sitter jag hos mor och far och förundras lite över dagens väder. Ena stunden skiner solen, sen åskar det som bara den, sedan tittarsolen fram igen och rätt som det är kommer det världens regnatack! Jag fttar ingenting, bäst är att hålla sig inne tror jag.

Hurdant har ditt väder varit idag?

(bidl:google)

Kommentarer
Postat av: Frida

Aj aj aj... hoppas du kryar på dig snart. Värk är ju aldrig kul! Vädret hos mig har varit soligt och varmt idag, med alldeles lagom med vindar. :-) En perfekt dag att vara ledig på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback