Matbloggstoppen


Nästa att införskaffa..



173971-11

Borde nog bli ett nytt rivjärn. Älskade Sebastian har det ärofyllda uppdraget här hemma att stå för rivjärnshanteringen. Och han är måttligt imponerad av det rivjärn vi har för tillfället. Så för att han i framtiden vill fortsätta riva av sig halva fingrarna så skall jag köpa honom ett nytt!

Kanske kan bli i Alla Hjärtans Dag present mån tro?


Jag för min del tycker att ett sånt järn som bilden under visar ( det rosa självklart) vore trevligre att ha. Men så är det ju inte jag som står för rivandet så..


173971-12




Vad blir ditt nästa inköp??




Kommentarer
Postat av: diddi

*Skratt*, samma här, sambon är förste rivjärnsrivare=)!

Postat av: Linnééa

Haha, det är bra det! så ska det vara!

2007-02-12 @ 21:10:43
URL: http://linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback