Matbloggstoppen


En god start på veckan!


Ny vecka, ny måndag = Nya tag!

Varför inte börja veckan med en riktig vitaminbomb!
Gör din egna smoothie av de frukt och bär du har hemma!

Om min kyl var lite mer välfyld hade jag gjort en sån här bums. Men nu ekar kylen oroväckande tomt så det får nog bli lite gröt innan jag ger mig på ett pilates pass framför tv:n!
Att jag valt att ta havremjölk i detta recept är för att den är naturligt söt, så det behövs inget sötningsmedel!


173971-5

Till en person:

1 dl havremjölk
2 dl naturell yoghurt
banan, jordgubbar, kiwi eller vad du har för frukt hemma

Mixa samman allt till en len röra. Häll upp i ett stort glas och njut!


Kommentarer
Postat av: cizzi

åh, vad mumma =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback