Matbloggstoppen


Läsnyttigt

173971-41



Har funderat ett tag på att börja prenumerera på någon mattidning. Fick för några år sedan några ex av Mat Magasinet av moster Cissi och tyckte bra om tidningen men undrar nu om ni har några tips? Brukar oftast inte följa de recept jag läser men får en enorm inspiration! Köpte ett lönummer av senaste Mat magasinet så jag ska nog bläddra lite i den ikväll. Fast helgens matsedel är nästan klar!

Fredag hemgjord pizza.
Lördag ledig heela dagen, vad som helst kan hända
Söndag Chili con carne,  nytt recept!

Har  även inhandlat diverse ingredienser som behövs för en pannacotta, får se vilken dag vi skall avnjuta det!

Kommentarer
Postat av: Matmamman

Jag läser helst Allt om mat och Laga Lätt. De tycker jag håller stilen och är alltid roliga att läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback