Matbloggstoppen


Misströsta icke!

Jag har inte gått i ide, jag lovar!  Men allt nattarbetande i kombination med den jävulusiska smärtan i munnen gör att orken som finns kvar inte riktigt räcker till för bloggen. Men misströsta inte, kanske kommer det redan ikväll ett litet inlägg om gårdagens middag.
"Den godaste maten jag ätit i hela mitt liv" var det enligt Sebastian. Vi åt oxfilé, men kan det vara annat än underbart gott? Lite vitlök, timjan och en riktigt god rödvinsås. Mmmmm

Nu ska jag kanske gå och försöka få något i magen, tog en liten bit tårta till frukost nyss. Det gillades inte så av kroppen måste jag säga!

För er som inte har så mycket inplanerat idag (själv ska jag sova hela dagen lång) så kan ni ju klicka er in hit och spana in allas våran Leila när hon trollar i köket.

Tänd nu det andra ljuset och ha en mysig adventssöndag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon! Hur har helgen varit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback