Matbloggstoppen


Hela vägen från Amerikat!

image389




När vi var i USA så besökte vi självklart Macys. Jag botaniserade genom diverse ursnygga skor och väskor på nedervåningen, sedan tog jag rulltrappan upp där man möts av skyltar om Marthas egna "lilla" hörna. Självfallet bara måste jag ju köpa med mig något hem, men med tanke på hur mycket vi redan hade shoppat fick de inte ta allt för stor plats i väskorna. Jag vred på de flesta pryttlar och efter ett tag började jag bli lite smått deseprat! Skulle jag verkligen inte hitta något som var rimligt i storek!?
Så såg jag dem. Måttsattserna! Perfekt! 20 dollar för en amerikansk måttsatts (som jag faktiskt behövde!) Om man vänder på dem och tittar riktigt noga står det till och med Martha Stewart på dem! De ni! Nu hänger de så tjusigt vid köksbänken och används faktisk flitigt!




(eget collage med bild från maycs.com)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh Darling Martha! :) Jag har också denna måttsats och även här hänger det framme och används überflitigt just nu eftersom jag fick en av Marthas kokböcker variant stor i julklapp.

Postat av: lina

åh, sån vill även jag ha!

2007-12-30 @ 09:15:25
URL: http://linalikesmat.blogspot.com
Postat av: emelie

Hej!
Jättefin blogg du har! Får jag fråga dig hur du har gjort den kalendern som du har i bloggen? En sån hade jag också velat ha i min blogg men jag kan inte hitta någonstans om hur man lägger in en sån.

Gott nytt år på dig!
kramar emelie

2007-12-31 @ 01:34:18
URL: http://emzzan287.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback