Matbloggstoppen


Frid i vårat hus!

image383


Som utlovat kommer en bild på årets gran och nej det är inte toappapper vi smyckat den med! När vi var i USA ville jag så gärna köpa med något juligt och fint hem. Men med tanke på hur de hanterar resväskorna så var det inte att tänka på att köpa några ömtliga julgranskulor. Istället hittade jag detta fina band som det är snöflingor i guld på. Så mycket finare än glitter! Som ni ser har vi varken stjärna eller spira i toppen på granen, ty även den är spårlöst försvunnen. Den ligger antagligen på samma ställe som de där ljushållarna jag inte kan hitta!
Våra katter älskar verkligen när vi har satt upp granen, en stor leksak endast till för dem! Eller hur.. En så länge så svajar den bara lite granna när de tassar på julgranskulorna. Förra året listade de ut hur man gör för att får av kulorna av grenen. Därav finns det inga kulor på det nedersta varvet. Ljusen i granen är lite speciella, men de får jag berätta om en annan dag. Nu ska vi fara ut till mormor och morfar och hälsa på en sväng!



(eget collage med egen bidl)





Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så vackert! Och så snyggt med en sån stor och härlig yta att ställa granen på! :-) Men jag vill se granen i närbild. Gärna mer specifikt på det där bandet. Är det bara röda kulor i annars, det ser ut som att du har äpplen också?

2007-12-17 @ 17:14:17
Postat av: Johanna

Å så mysigt. Vi har också klätt granen och julpyntat en del här hemma. Bilder finns i bloggen.

Postat av: Eva

Jättefin bild på granen! :o))
/Eva

2007-12-20 @ 19:16:48
URL: http://blixman.blogg.se
Postat av: Fia

Om du har tid o lust kanske du kan hjälpa lilla mig o berätta hurdu gör så där fint som du gjort i detta inlägg med bild o text??Inte så duktig på Photoshop mm.
Tack på förhand!
Mvh Fia

2007-12-27 @ 23:09:20
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback