Matbloggstoppen


Två systrars söta, igen

image145

Ja, jag vet att jag är lite seg men nu skall jag iallafall göra ett inlägg  om vad jag tyckte om Två systrars söta. Alla ni som är morgonmänniskor hade chans att se dessa systrar live i nyhetsmorgon i fredags. Jag såg bara när de pratade om sitt café strax efter klockan sex. Att jag såg det innebär inte att jag är en morgonmänniska, tvärt om. Klockan sex  på morgonen innebär att jag snart får gå hem från jobbet och krypa ner i sängen och sova hela dagen lång! Hur som, så verkade de båda väldigt trevliga!

Nå, vad tyckte jag om boken? Först och främst så är boken snygg! Den utmärker sig från resten av min kokbokssammling. Ett stort plus är de där snöret så man kan markera var man är!
Recepten (de allra flesta) är enkla att följa. Ett extra stort plus är när de skrivit historien bakom receptet, det gör att det käns lite personligt!
Ett recept jag hunnit baka flera gånger är det på biscotti, fast jag har gjort om det lite så det passar mig!
Jag kan varmt rekomendera denna bok, den följer garanterat med ut till stugan i sommar!


Kommentarer
Postat av: Molly

Det är min favvobok bland kokböckerna! Jag längtar redan tills deras nästa kokbok kommer i höst någongång. Den ska tydligen heta något med vinterns söta. Blir säkert en höjdare!

Postat av: Ljuvligt hemma

Två systrars söta är min absoluta kakboksfavorit! Helt underbar :)

2007-04-25 @ 08:37:34
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Molly & Ljuvligt hemma: Visst är den underbar!

2007-04-25 @ 14:35:22
Postat av: Ellen

Har du testat deras "Soppor, bröd och röror"? Den innehåller en del pärlor!

2008-09-29 @ 15:47:58
URL: http://ellencaulfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback